۳ کسب و کاری که فعالیتشان را از یک زیر پله شروع کردند

الهام‌بخش‌ترین افراد آنهایی هستند که با هیچ شروع کرده‌اند؛ افرادی که با رهبری موثر و درست، توانسته‌اند با حداقل امکانات کسب‌وکارشان را در مسیر درست قرار دهند. برای راه‌اندازی استارتاپ موفق و بزرگی در نقطه صفر تنها با انگیزه و شوق به موفقیت صاحبان ایده  شکل گرفته و رشد کرده است.

معمولا با شنیدن نام کمپانی های بزرگی مثل آمازون و اپل و گوگل و دیزنی و … تصویری از دفتر‌های کار بزرگ و با امکانات بالا، چندصد نفر کارمندی که در جنب‌وجوش‌اند و محصولات و خدمات متنوع در ذهن هایمان نقش میبندد و تصور اینکه دقتر آمازون روزی در یک پارکینگ کوچک بوده برایمان کمی مشکل است

یک کارآفرین می‌تواند از صفر شروع کند. باید باور کنید که کارآفرین شدن به همین سادگی‌ها هم نیست، اما تا زمانی‌ که برای سخت کار کردن آماده‌اید و به ایده خود باور دارید و به ریسک‌های موجود در مسیر رسیدن به هدف‌تان آگاه باشید، طی کردن این مسیر دشوار برایتان قابل تحمل و حتی لذت‌بخش خواهد بود.

اجازه ندهید کمبود منابع مالی و شرایط بد اقتصادی یا حتی بی‌تجربگی‌تان در راه‌اندازی استارتاپ موفق شما را از رسیدن به رویای‌تان بازدارد. دنیای راه‌اندازی استارتاپ موفق هنوز هم به جف بزوس‌ و استیو جابزهای دیگری نیاز دارد. از محدودیت‌ها نترسید.

آمازون (amazon)

اپل (Apple)

گوگل (Google)

دیدگاهتان را بنویسید